Kindle3 e-book olvasó tippek, hasznos tanácsok, megoldások, beállítások

Ha segítségre lenne szükséged: groups.google.com/group/kindleforum Kapcsolat: e-mail cultinghype

2011. május 22., vasárnap

Rátaláltam az e-köny olvasók fórumára update: 2011.06.13.


Hazai viszonylatban is számos fórumon, kutathatunk, kérhetünk segítséget vagy megmondhatjuk a „tutit” . Az ekonyvolvaso  blog-on szörfözve lettem figyelmes egy nemrég indított fórumra, amit mindenkinek csak ajánlani tudok:


Mindjárt rá is találtam a nekem szinte már kötelező topikra:



Elkezdtem szemezgetni olvtársak kommentjei között, és két hasznos gyöngyszemet emelnék ki:

Az alapértelmezett sorkizárt formátumba, ki-és bekapcsolása egy új menüpont beállítása


Igen ez nem más mint, egy újabb titkos kapcsoló, amit a amazon-ék elrejtettek és szemfüles felhasználók megtaláltak. Az sorkizáró opciót ki be kapcsoló menü beállításához ajánlom az atomvillanas blog részletes leírását.

Egy jó tanács: a hack-elés előtt a home gombbal menj a főmenübe, ne legyen megnyitva egy könyv sem.

A második kis csillag amire érdemes vetni néhány pillantást és esetleg  „megszerezi” egy egy példányt, az a szemet gyönyörködtető, gyakran meglepő kindle wallpaper gyűjtemény ( nintendo-s mario, RD2- DT2 tervrajzként, warhammer, optikai csalódásokra játszó grafikák):



Még egy jó tanács: ha valamelyik megtetszik, akkor mentés előtt a view large-ra rá kattintva mentse 800*600-ban! (Leírást, hogy minként helyezd a képeket az olvasódra, itt találsz:










Gyűrűk ura rajongók részére ajánlom egy blogolvasó által küldött válogatást (köszönjük Balázs!):




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése